Chtěli bychom uspořádat sezení s fanoušky, plánuje marketingový ředitel Kašpárek

Chtěli bychom uspořádat sezení s fanoušky, plánuje marketingový ředitel Kašpárek Z N O J M O - Od nové sezóny se kromě hráčského kádru také lehce obměnila struktura vedení. Na pozici marketingového ředitele dorazil Mgr. Michal Kašpárek, který si na konci července udělal čas, aby pro klubový web poskytl menší rozhovor. V něm naťukl nejen ožehavé téma přestávkových programů, nezapomněl však také na potenciální setkání s fanoušky.

 
 
 

Michale, mohl byste se krátce na úvod představit, případně uvést, jaké máte zkušenosti s působením ve fotbalových funkcích?
Fotbalu se věnuji odmalička. Klubem jsem si dokonce prošel i jako hráč mládežnických kategorií. Mám vystudovaný sportovní management na Masarykově univerzitě v Brně a při svém zahraničním studiu na University of Zagreb jsem měl možnost nahlédnout do fungování nejznámějšího chorvatského klubu GNK Dinamo Zagreb. Tato zahraniční zkušenost mi dala opravdu hodně a prozatím si ji cením nejvíce.

Jak se vůbec přihodilo, že jste se ocitl ve Znojmě?
Před sezónou jsem zpracovával pro klub projekt týkající se nadcházející sezóny a na základě výsledku jsme se s panem Tunkou domluvili na vzájemné spolupráci.

Ve Znojmě byly dlouho diskutovaným tématem přestávkové programy. Co je dle vás třeba udělat, aby pro diváky byly lákavé a skutečně atraktivní?
Přestávkové programy jsou kapitola sama o sobě. Setkáváme se s mnoha názory a je opravdu těžké se zavděčit větší skupině lidí. Přestávky bychom chtěli vyplnit minisouboji našich nejmenších fotbalistů, kteří si určitě zaslouží zahrát si před plným stadionem a budou tak odcházet ze zápasu spokojeni a s úsměvem na tváři. Dále bychom rádi pro fanoušky pořádali různé soutěže o klubové suvenýry a produkty partnerů klubu.

Jak hodláte využít samotnou propagaci znojemského fotbalu? Ať už co se týče reklam či plakátů ve městě…
V dnešní době internetu bychom se chtěli více zaměřit na online propagaci, která má při správném nastavení mnohem větší dosah než tištěná reklama. Plakáty po městě však budou součástí a budete je moci vidět již před nadcházejícím zápasem s Jihlavou.

Chystá se nějaké setkání fanoušků s hráči, popřípadě vedením klubu?
Fotbal ve Znojmě děláme pro fanoušky, tudíž nás zajímá i jejich pohled na místní fotbal a hlavně jejich touhy. Z tohoto důvodu bychom chtěli uspořádat sezení s fanoušky a vyslechli si jejich názory. Nerad bych si na sebe ušil bič a vyřkl nyní nějaké datum. Určitě o tom budeme ještě jednat a fanoušky o všem informovat.

Nakousli jsme téma setkání s fanoušky. Jak to však máte do budoucna vymyšlené ohledně společných akcí fanoušků s fotbalisty?
O několika možných akcích jsme se již bavili a některé plánujeme. Zajisté se fanoušci vše dozvědí včas.

Budete fanouškům vypravovat autobusy na venkovní zápasy?
Pokud uvidíme, že fanoušci budou mít o tuto službu zájem, rádi vypravíme autobusy na venkovní zápasy a uvidíme je tak v hledišti i na jiném stadiónu, než jen na tom našem.

S jakou průměrnou návštěvou byste byli letos spokojeni?
Samozřejmě bychom uvítali vyprodaný stadion na každém zápase, ale budeme spokojeni, když budou fanoušci chodit v hojném počtu a odcházet spokojeni s předvedenou hrou našeho mužstva.

Velkými šlágry podzimu jsou zápasy s Jihlavu a Brnem. Hodláte na ně udělat větší propagaci, než na ostatní duely?
Duely s Jihlavou a Zbrojovkou budou pro fanoušky zajisté ty nejzajímavější v podzimní části soutěže. Naším cílem však bude, aby si fanoušci našli cestu na fotbal i na jiné duely. Můžu slíbit, že propagaci nezanedbáme.

 
 
 
 
Podobné články

@1scznojmofk

 
Copyright © 2009-2019 1.SC Znojmo Fotbalový klub & eSports.cz, s.r.o. Informace o autorských právech  | RSS kanál. Tip: žaluzie bwin