FK TřinecFC HlučínFC Slovan RosiceSK UničovFC Baník Ostrava BFK Hodonín1.FC Slovácko B (Uherské Hradiště)FC Zlín BFK BlanskoFK Frýdek-MístekFC Zlínsko, spolek1.SC Znojmo FKSK HraniceČeský SK Uherský Brod, spolek1.BFK Frýdlant n. O.TJ Start BrnoMFK Karviná BTJ Tatran Bohunice

Archiv

archiv článkůarchiv aktualit

V říjnu 2014 vyšly tyto články:

Další stránky
12345>>
31.10.Vstupenky na Karvinou již k dispozici v předprodejiZdeněk PlánkaZ n o j m o - V neděli přivítá náš tým ve třináctém kole Fotbalové národní ligy Karvinou. Vy si již nyní můžete zakoupit vstupenky v předprodeji v Casinu KRUH na ul. 17. listopadu. Cena lístku je tradičně 70 kč. V předprodeji lze zakoupit vstupenky pouze za plnou cenu, zvýhodněné vstupné pro studenty a důchodce k dostání až v den utkání na pokladnách před stadionem. Výkop utkání je naplánován na 14:00.
31.10.Kubilay Yilmaz si převzal cenu Hráč kola Juniorské ligyZdeněk PlánkaZ n o j m o - Již potřetí v této sezóně se vydala cena pro Hráče kola Juniorské ligy do Znojma. Po Ali Alacovi a Jakubu Konvalinovi se této pocty dočkal i Kubilay Yilmaz - autor hattricku do sítě Dukly Praha v 16. kole. Právě tyto tři branky nakonec znamenaly ve druhé půli obdivuhodný návrat do utkání a stáhnutí třígólového vedení soupeře. Znojmo na ocenění Hráč kola dosáhlo v tomto ročníku třikrát, což se v této sezóně ještě žádnému týmu nepovedlo. Věříme, že to nebylo ocenění poslední a ještě jednou gratulujeme Kubilayovi. Na stadionu proběhlo ráno oficiální předání a také focení.
31.10.Yonov před Karvinou: Bojovat, jezdit, dát do toho srdíčko i něco navícZNO - KAR 0:2, 13.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Libor DuchoňZ n o j m o - V neděli nás čeká domácí utkání v rámci 13. kola Fotbalové národní ligy s Karvinou. Na nadcházejícího soupeře jsme se zeptali Todora Yonova. Nevyhnuli jsme se ani nepříjemnému tématu vysoké pohárové prohry v Liberci. Toto utkání strávil zkušený stoper na lavičce náhradníků, v lize se ale s velkou pravděpodobností objeví opět v základní sestavě.
30.10.Ali Alaca zaregistrován a hráčem 1.SC Znojmo FK!Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Po dlouhých peripetiích a usilovné práci se podařilo zaregistrovat nadějného a talentovaného ofenzivního hráče Ali Alacu. Registrace musela projít schvalovacím procesem ze strany FIFA, a ta má velice přísná pravidla pro hráče, kterém ještě nebylo osmnáct let a jsou v dané zemi cizinci. Hlavní ale je, že dobrá věc se podařila a Ali bude moci již v pondělí nastoupit za juniorku v utkání proti Plzni a je hráčem 1.SC Znojmo FK.
30.10.Jel si fandit do Frýdku? Na Karvinou zdarma!Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Klub 1.SC Znojmo FK si nesmírně váží podpory fanoušků i na hřištích soupeřů. Do dalekého Frýdku-Místku vyjelo dvanáct znojemských fanoušků, kteří nás po celý zápas neúnavně a skvěle povzbuzovali i navzdory nepříznivému výsledku. Jako poděkování a odměnu za vydatnou podporu se klub rozhodl dát skupině těchto dvanácti fanoušku vstupenky na nedělní domácí utkání 13. kola FNL s Karvinou zdarma!
30.10.U19: Porážka Třince, Líšeň srazil Holčapkův hattrick RedakceZ n o j m o - Devatenáctka má za sebou dva úspěšné zápasy. V sobotu dokázala porazit Třinec brankou Patrika Bognera a v úterní dohrávce pátého kola si pak náš tým vyšlápl na Líšeň. Hattrickem se blýskl Filip Holčapek a jednou se trefil opět Bogner. Výrazně jsme si tak spravili chuť po prohře v Kroměříži a v tabulce stoupáme vzhůru, posunuli jsme se na čtvrté místo a právě na vedoucí Kroměříž ztrácíme šest bodů.
29.10.Kubilay Yilmaz hráčem 16. kola Juniorské ligy!Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Obdivuhodný výkon a návrat z takřka klinické smrti předvedl náš juniorský tým v pondělním utkání 16. kola Juniorské ligy proti Dukle Praha. Tento počin vyvolal ohlas a výsledkem je cena Hráč kola pro Kubilaye Yilmaze. Mladý útočník dokázal přetavit skvělý týmový výkon v hattrick a je v této sezóně již třetím hráčem Znojma, který ocenění obdržel.
29.10.Týdeník FNL: Mateřská školka z Mostu? V Sigmě z psanců králiZdeněk PlánkaZ n o j m o - Po minulém premiérovém díle tu máme opět speciální rubriku věnovanou dalšímu odehranému, tentokrát dvanáctému, kolu Fotbalové národní ligy. Opět se toho událo spoustu zajímavého a je tedy rozhodně o čem referovat. Hojně využily i sociální sítě. Takže se podíváme do školky, ke slovu se dostane i pyrotechnika a ukážeme si jak dokáže být fotbal pořádně vrtkavý.
29.10.JUN: Aleksijević po Dukle - Na kluky jsem nesmírně pyšnýDUK - ZNO 3:3, 16.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Martin KocourekP r a h a / Z n o j m o - Petar Aleksijević zápasy svých svěřenců na trenérské lavičce hodně prožívá. Při pondělním utkání na Dukle Praha musela být jeho tepová frekvence hodně vysoká. To co se totiž událo na hřišti, to se jen tak nestává. Náš tým prokázal ohromný charakter a srdce a dokázal vyrovnat nepříznivý stav 0:3 za necelých dvacet minut druhé půle srovnat na 3:3. Není tedy divu, že byl Aleksijević na hráče patřičně hrdý.
28.10.Pohárová noční můra pod JeštědemLBC - ZNO 6:0, 0.kolo | Zdeněk PlánkaL i b e r e c / Z n o j m o - Historický postup do čtvrtfinále domácího poháru? Brány osmifinále nepřekonáme bohužel ani teď. Máme za sebou sice pouze první ze dvou zápasů, ale už teď lze říct, že naše šance jsou mizivé. Liberec nás totiž v první půli smetl v poměru 6:0 a naděje tak velmi rychle vyhasly. Do utkání nezasáhl například Libor Žondra, na lavičce zůstali Todor Yonov i Martin Hudec.
27.10.Buchta po Frýdku: Málo jsme riskovali a chybělo více zakončeníFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk Plánka Foto: mfkfm.czF r ý d e k - M í s t e k - Po karetním trestu a dvou zápasech stop se Radek Buchta těšil, až opět vyběhne na hrací plochu. Jeho návrat na hřiště v utkání proti Frýdku-Místku však bohužel neměl veselého rozuzlení. Na hřišti soupeře jsme prohráli nejtěsnějším rozdílem. Zvláště druhý poločas se ale nesl v naší režii, vyrovnat se ale nepovedlo. Radkovi chybělo více odvahy a nějaký překvapující krok z naší strany, který by soupeře vykolejil.
27.10.Utkání 16. kola Juniorské ligy s Duklou Praha živě od 14:00!DUK - ZNO 3:3, 16.kolo | Zdeněk PlánkaP r a h a / Z n o j m o - Po delší době můžete vidět díky obrazovému přenosu naši juniorku v akci na hřišti soupeře. Zápas na Dukle Praha můžete sledovat živě díky oficiálnímu webu Juniorské ligy. Můžete tak klukům na dálku držet palce, aby protáhli svoji skvělou sérii pěti zápasů bez prohru. Utkání startuje ve 14:00!
27.10.JUN: Srdce a nezdolnost! Zmrtvýchvstání na Strahově!DUK - ZNO 3:3, 16.kolo | Zdeněk PlánkaP r a h a / Z n o j m o - Prohrávat v 57. minutě 0:3, to by zlomilo i nejeden mnohem zkušenější tým. Ne však naše hráče z juniorky! Ti předvedli, jak se bojuje do poslední minuty v praxi. Zdánlivě neřešitelný výsledek nakonec dovedli k remíze 3:3! Stačilo jim na to dvacet minut. Do role hlavního hrdiny se pasoval Kubilay Yilmaz, který dokázal vstřelit hattrick!
27.10.Pohárové osmifinále načneme ve sváteční den v LiberciLBC - ZNO 6:0, 0.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - V následujících dnech nás čeká opravdu nabitý program. Sotva vyprchaly dojmy z utkání s Frýdkem-Místkem, čeká nás první zápas osmifinále domácího poháru se Slovanem Liberec. Státní svátek tak hráči stráví pracovně a čeká je dlouhá cesta na sever Čech. Proti účastníku Synot ligy budeme bojovat o výsledek, který by nám zaručoval šance do odvety, která se koná příští týden.
26.10.Andrejko po Frýdku: Neuhlídaný odražený míč a soupeř trestalFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Libor DuchoňF r ý d e k - M í s t e k - Dalo by se skoro říct, že se brankář Jakub Andrejko v utkání s Frýdkem-Místkem po většinu utkání nudil. Přesto jsme se vraceli do Znojmo s prázdnou. Jeden odražený míč, jedna povedená střela a tři body zůstaly ve Frýdku-Místku. I na gólovou střelu soupeře jsme se v rozhovoru Jakuba zeptali.
25.10.FNL: Delegace rozhodčích na utkání s Frýdkem-MístkemFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Rozhodčí jsou velmi důležitou součástí hry. Pojďme se tedy podívat, kdo byl delegován na sobotní venkovní utkání našeho týmu proti Frýdku-Místku v rámci 12. kola Fotbalové národní ligy. Důvěru pro tento duel dostalo trio Pavel Julínek (hlavní sudí), Robert Hájek a Petr Caletka (pomezní rozhodčí). Delegátem byl pak určen pan Martinec.
25.10.Kouzlo zlato-černé zlomeno. Z Frýdku se vracíme s prázdnouFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk PlánkaF r ý d e k - M í s t e k - Ve zlatočerných dresech jsme v letošní sezóně doposud ani jednou neprohráli. To už ale nyní neplatí. Zápas s Frýdkem-Místkem rozhodla v nadsázce jediná střela. První poločas se nám příliš nepovedl a domácí dokázali z ojedinělé střely skórovat. V druhé půli se sice naše hra zvedla, byly i šance, ovšem nepříznivý výsledek už se zvrátit nepovedlo.
25.10.Machala po Frýdku: Měli jsme poziční převahu, ale hráli jsme jen po vápnoFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Martin KocourekF r ý d e k - M í s t e k - Návrat do míst, kde trenér Oldřich Machala také dříve na trenérské lavici působil, nebyl nakonec šťastný. Ve Frýdku-Místku jsme propásli šanci výrazněji se prosadit na čelo tabulky. Vaz nám zlomila jediná přesná střela Frýdku-Místku a nepříliš dobrý výkon v první půli, což konstatoval i náš lodivod.
24.10.Machala před Frýdkem: Změna trenéra bude pro soupeře impulsemFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Libor DuchoňZ n o j m o - Návrat na místo činu, tak by se dal charakterizovat z hlediska našeho trenéra Oldřicha Machaly sobotní zápas 12. kola Fotbalové národní ligy ve Frýdku-Místku. Zde totiž v letech 2009 až 2011 působil na trenérské lavičce. Duel s třináctým celkem tabulky ale pochopitelně nebude je o tomto mini příběhu, ale především o perné bitvě o tři body a prodloužení povedené série z posledních týdnů.
24.10.Starý známý z MSFL, k dalšímu utkání cestujeme do Frýdku-MístkuFMI - ZNO 1:0, 12.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - V 12. kole Fotbalové národní ligy nás čeká cesta do Frýdku-Místku. Střetneme se se soupeřem, s kterým se velmi dobře známe ze zápolení v MSFL. Nyní nás tedy čeká vzájemná bitva ve druhé lize po dlouhých jednadvaceti letech! Třináctý Frýdek momentálně není v příliš velké pohodě a před zápasem s námi byl odvolán trenér Goffa, kterého nahradil Karel Orel.
Další stránky
12345>>
Aktuálně

Copyright © 2009-2024 1.SC Znojmo Fotbalový klub & eSports.cz, s.r.o. Informace o autorských právech  | RSS kanál. Tip: žaluzie bwin     Nastavení cookies