FK TřinecFC HlučínFC Slovan RosiceSK UničovFC Baník Ostrava BFK Hodonín1.FC Slovácko B (Uherské Hradiště)FC Zlín BFK BlanskoFK Frýdek-MístekFC Zlínsko, spolek1.SC Znojmo FKSK HraniceČeský SK Uherský Brod, spolek1.BFK Frýdlant n. O.TJ Start BrnoMFK Karviná BTJ Tatran Bohunice

Archiv

archiv článkůarchiv aktualit

V srpnu 2016 vyšly tyto články:

Další stránky
123>>
31.8.V rámci tréninku se hrálo modelové utkání, z výhry se radoval tým kapitána Tomáše CihlářeZdeněk PlánkaZ n o j m o - Dlouhou pauzu před dalším mistrovským utkáním jsme vyplnili modelovým utkáním na 2x 30 minut na Městském stadionu v Horním parku. Po základní hrací době skončilo utkání, které se hrálo v dobrém tempu a nasazení, nerozhodně 5:5. V prodloužení dosáhl nakonec výhry Modrý tým kapitána Tomáše Cihláře. Právě on vsítil vítězný gól.
31.8.David Ledecký přestupuje do Górniku ZabrzeZdeněk PlánkaZ n o j m o - Vydařená uplynulá sezóna zaměřila zraky několika klubů na naše hráče. Jedním z nich byl i David Ledecký. Toho si vyhlédl druholigový polský klub Górník Zabrze, kam třiadvacetiletý útočník aktuálně přestoupil. Autor devíti gólů z minulého ročníku Fotbalové národní ligy bude pomáhat svému nového týmu k postup zpět mezi Polskou elitu. V Górniku podepsal smlouvu na tři roky. Samozřejmě přejeme Davidovi hodně štěstí. Ve Znojmě strávil dvě sezóny.
30.8.Střelecké trápení a jediný gól soupeře rozhodl o prohře v BudějovicíchCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | redakce Foto: dynamocb.czZ n o j m o - V pátečním utkání 4. kola Fotbalové národní ligy v Českých Budějovicích jsme vyšli střelecky i bodově naprázdno. Dynamo udeřilo v první půli ze své jediné šance a právě tato trefa nakonec rozhodla o naší těsné prohře. Vypracovali jsme si sice řadu šancí, žádnou jsme ale nedokázali proměnit. Stejně tak jako závěrečnou krátkou přesilovku po vyloučení Klesy.
30.8.Petr Kirschner pečetil gólem kanonádu Vyškova, ten momentálně vévodí MSFLZdeněk PlánkaZ n o j m o - Tento víkend postavil našim mladíkům na hostování do cesty další třetiligové soupeře a zkoušky. Třebíč v základní sestavě s Patrikem Bognerem zvítězila v derby proti Velkému Meziříčí 3:1. V utkání Vyškova proti Otrokovicím se prosadil Petr Kirschner. Kirša pečetil vysoké vítězství 5:1 a Vyškovští se rázem vyhoupli na první místo tabulky. Roman Nehyba šel do hry v průběhu druhé půle jako střídající hráč.
30.8.Áčko šláplo do pedálů, tréninkový proces si zpestřilo výpravou do PodyjíZdeněk PlánkaZ n o j m o - Vzhledem k tomu, že nás čeká další mistrovský zápas až ve středu 7. září, je tento týden především o tréninkovém procesu. V rámci něj a jako zpestření vyrazilo Áčko v úterní slunečné odpoledne na kola. Byl by hřích nevyužít krás okolní znojemské přírody, a tak se byla trasa jasná - Podyjí. "Peloton" zavítal například na Králův stolec. Celá výprava celkově urazila bezmála 35 kilometrů.
29.8.Úspěch U19 na půdě silného Slovácka, bod vystřelil za pět minut dvanáct Milan MoravecSLO - ZNO 2:2, 4.kolo | redakceZ n o j m o - Těžká mise čekala starší dorostence v nedělní večer. Z Uherského Hradiště se vozí body jen velice složitě. Slovácko hraje sice Celostátní dorosteneckou ligu, má však i druhý celek, neméně kvalitní, v Moravskoslezské dorostenecké lize. Vstup do utkání jsme měli perfektní, když soupeře zaskočil přesnou hlavičkou Adam Švejda. Nicméně domácím se povedlo dvěma bleskovými góly skóre otočit. Když už to vypadalo, že budeme odjíždět ze Slovácka s nepořízenou, vystřelil nám bod v 89. minutě Milan Moravec. Do tabulky jsme si tak připsali první bodový zisk.
28.8.Měli jsme kvalitu v Budějovicích zvítězit, nedávali jsme ale šance a já tu největší, zoufal si Michal HolubCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | Zdeněk PlánkaČ. B u d ě j o v i c e / Z n o j m o - O nějakou větší porci minut připravila Michala Holuba na začátku sezóny nemoc. Poprvé se tak do základní sestavy propracoval ve 4. kole Fotbalové národní ligy proti Českým Budějovicím. Na pravém kraji zálohy se dostal i do naší největší šance v utkání. Brankáře Křížka však nepřekonal, i proto byl po zápase hodně smutný. Jihočechům jsme nakonec podlehli nejtěsnějším rozdílem 0:1.
27.8.Šance si vypracujeme, i mezihra je solidní, ale je to bez efektu, konstatoval po prohře v Budějovicích trenér KučeraCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | Zdeněk PlánkaČ e s k é B u d ě j o v i c e - Trenér Radim Kučera mohl po těsné prohře v Českých Budějovicích oprášit s nadsázkou některé odpovědi z předchozího utkání s Opavou. Alfou a omegou zápasu bylo totiž také proměňování šancí, podruhé v řadě jsme vyšli gólové naprázdno. Našeho kouče však mrzela nejen nízká efektivita, ale také promrhaný první poločas, kde cítil, že jsme mohli soupeře daleko více "zmáčknout".
26.8.Špatná efektivita nás v Českých Budějovicích připravila o všechny bodyCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | Zdeněk PlánkaČ e s k é B u d ě j o v i c e - Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? Kde že, v případě proměňování šancí se nám to stalo podruhé v řadě. Stejně jako v utkání s Opavou jsme selhávali v proměňování připravených možností a to nás stálo lepší výsledek. V nezáživné první půli se Dynamo dostalo do vedení a toto hubené vedení už neztratilo. V závěru nás nespasila ani krátká přesilovka po vyloučení Klesy.
25.8.Vyškov útočí v MSFL na první místo, pomáhá k tomu i duo Kirschner, NehybaZdeněk PlánkaZ n o j m o - Další zápasový víkend mají za sebou naši mladíci na hostování. "Třebíčské duo" Bogner, Konvalina navíc mělo na programu pohárové úterní utkání se Zlínem, byť se na hřiště dostal jen Bogi. Vyškov zvládl o víkendu bitvu se Zlínem B a po třech kolech MSFL je na skvělé druhé příčce. Zásluhu na tom má i duo Kirschner, Nehyba. Oba dva hráči nastoupili v základu.
25.8.České Budějovice? Bez prohry, bez inkasovaného gólu. Na jihu Čech nás čeká těžká miseCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Našemu soupeři ve 4. kole Fotbalové národní ligy se start do soutěže vydařil. České Budějovice mají na svém kontě dvě výhry a jednu remízu, doposud ještě neinkasovali. Tento fakt a domácí prostředí by mohl nahrávat Dynamu. My máme samozřejmě úplně jiné plány, na Střeleckém ostrově uspět, byť to bude nelehký úkol. Utkání startuje v pátek od 18:00.
24.8.Dva pokutové kopy a výhra, s Hlučínem si poradila i U17ZNO - HLU 4:0, 3.kolo | redakceZ n o j m o - U16 porazila Hlučín po dramatickém boji, zápas naší U17 se stejným soupeřem byl mnohem jasnější. Svěřenci trenéra Steinhausera zvítězili 4:0. Dopomohly k tomu i dva proměněné pokutové kopy a vlastní gól Hlučína. Byly to hlavně brzké branky z 3. a 16. minuty, které daly utkání směr. Dvakrát se trefil Jiří Veselý.
24.8.Víme o kvalitách Kaloda, ale nebude to jen o něm, přemítá před Budějovicemi trenér KučeraCBU - ZNO 1:0, 4.kolo | Zdeněk Plánka Foto: František StřechaZ n o j m o - V pátek zajíždíme na půdu dosud neporažených Českých Budějovic. Trenér Radim Kučera ví, že nás na jihu Čech nečeká nic jednoduchého. Dynamo nejen, že ještě neprohrálo, ale zatím ani neinkasovalo. V útoku má pak silnou zbraň v podobě Richarda Kaloda. Právě tyto silné stránky náš kouč zmínil i v rozhovoru.
23.8.K fotbalu mě vedl děda i rodiče, prozradil Honza JavůrekJiří PodzemskýZ n o j m o - Před každým domácím utkáním je k dostání ke koupi barevný zápasový program s názvem eSCéčko. Stejně tomu bylo i před Opavou a obsah byl opět nabitý několika zajímavými rozhovory. My Vám jeden z nich nabízíme k přečtení i zde na webu, jedná se o povídání s letní posilou z Hradce Králové Honzou Javůrkem.
23.8.U16 si spravila chuť po prohře s Karvinou, k výhře nad Hlučínem přispěly i dvě branky Romana VespalceZNO - HLU 3:2, 3.kolo | redakceZ n o j m o - U16 měla v uplynulém týdnu nabitý program. V domácím prostředí odehrála hned dvě utkání. Ve středu sice podlehla Karviné 0:3, v sobotu si ale svěřenci trenéra Kotlána vše vynahradili výhrou 3:2 nad Hlučínem. Výraznou měrou k tomu přispěly i dvě branky teprve čtrnáctiletého obránce Romana Vespalce. Po čtyřech utkáních má náš tým na kontě dvě prohry a dvě vítězství.
22.8.Domácí utkání 5.kola FNL s Pardubicemi před kamerami ČT SportZNO - PCE 5:2, 5.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Domácí utkání s Pardubicemi v rámci 5. kola Fotbalové národní ligy jsme měli sehrát v původním termínu v pátek 2. září od 18:30. Česká televize však tento duel zařadila do svého vysílání. Jelikož prostor pro přímé přenosy z FNL je určen na středu, je novým termín duelu právě středa, a to 7. září. Utkání bude vysíláno na ČT Sport od 17:00.
21.8.Nepříjemné déjà vu pro starší dorost, těsná prohra s TřincemZNO - TRI 2:3, 3.kolo | Zdeněk PlánkaZ n o j m o - Nepříjemné déjà vu zažili naši starší dorostenci ve svém prvním domácím utkání sezóny. V úvodním zápase podlehli venku Líšni 2:3 a tato situace se opakovala i doma proti Třinci. Slezané se dostali v první půli už do dvoubrankového vedení, nicméně svěřenci trenéra Luďka Zlámala zabojovali a povedlo se jim ještě do přestávky zásluhou dvou bleskových zásahů Vojtěcha Švarce vyrovnat. O osudu celého utkání rozhodla 68. minuta, kdy Třinec překlopil vedení opět na svoji stranu. I ve druhém utkání jsem nepředvedli špatný výkon, ovšem i tak zůstáváme nadále bez bodu.
20.8.Trenér Radim Kučera: Že neudělil sudí opavskému brankáři červenou? Do hlavy mu nevidímZNO - OPA 0:3, 3.kolo | Zdeněk Plánka Foto: Jakub DubovskýZ n o j m o - V minulé sezóně slavil se svými svěřenci proti Opavě dvakrát výhru, další vzájemné utkání mu ale připravilo velmi hořkou pilulku. Trenér Radim Kučera hodnotil porážku 0:3 a také moment z první půle, který byl dost možná stěžejní pro celé utkání. Faul brankáře Fendricha na unikajícího Davida Ledeckého a následná žlutá karta.
20.8.Červená nebo ne? Podívejte se na sestřih z kruté prohry s OpavouZNO - OPA 0:3, 3.kolo | znsport.cz Foto: Jakub DubovskýZ n o j m o - Druhé domácí utkání mělo pro nás hodně hořkou příchuť a také pocit křivdy. Opavě jsme sice podlehli 0:3, ještě za bezbrankového stavu ale vyvolala vášně situace, kdy brankář Fendrich fauloval unikajícího Ledeckého. Dožadovali jsme se červené karty, rozhodčí se však rozhodl pro žlutou. Tato situace na našich hráčích zanechala stopy a následně jsme poprvé inkasovali. V sestřihu znsport.cz se můžete na všechny důležité momenty i inkriminovanou situaci s faulem na Ledyho podívat. A také bohužel na na řadu našich neproměněných šancí.
20.8.Neudělení červené zápas s Opavou ovlivnilo, ale také jsme neproměňovali jasné šance, smutnil David HelísekZNO - OPA 0:3, 3.kolo | Milan Šoba Foto: Libor DuchoňZ n o j m o - I ve třetím utkání Fotbalové národní ligy vedl náš tým do boje s kapitánskou páskou. Proti Opavě to byl pro Davida Helíska s céčkem nejkrušnější zápas. Stejně jako trenér Kučera, konstatoval, že prohra byla krutá. Neproměňovali jsme i nejvyloženější šance. Ve 20. minutě jsme navíc za bezbrankového stavu cítili křivdu poté, co nebyl za faul na Ledeckého vyloučen brankář Fendrich. Heli si pak s rozhodčím z pozice kapitána důkladně popovídal. Ostatně celou situaci viděl jako klíčový moment utkání.
Další stránky
123>>
Aktuálně

Copyright © 2009-2024 1.SC Znojmo Fotbalový klub & eSports.cz, s.r.o. Informace o autorských právech  | RSS kanál. Tip: žaluzie bwin     Nastavení cookies